abit kt a i athlon 1,4

Autor: SVerhoeven (SVerhoeven_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 08:40:37 MET DST

Hejo
No i wymienilem mojego Athlona 1,2 boxa na 1,4 OEM i radiator Titan z 2
wentylatorami.
W komplecie z chlodniczkiem znajdowala sie strzykawa z czyms co przypominalo
metal w kremie (cos jak zasychajaca cyna)
No to zapackalem caly procesor i zostalo mi jeszcze tak z 3/4 tego czegos
zamknalem i puscilem komputer.
No i temperatura doszla w trakcie przykladowej kompresji avika do 59 stopni.
Hmmm cos chiba nie tak na poprzednim CPU bez zadnej pasty (tylko z firmowa
naklejka) temperatura dochodzila do 52 stopni max.
Czy uwazacie, ze trzeba by postarac sie o jakas biala silikonowa paste?
I w ogole co myslicie o powyzszym?

dzieki za all nfo
sver