Re: cooler spire - lamerskie pytanie

Autor: Michal (michwita_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 10:30:36 MET DST

Użytkownik mk180014 <mk180014_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9od42f$o9p$1_at_news.tpi.pl...
> jak usunac wentylator z procesora ? nie ma tam zadnych srubek, jedynie
jakas
> metalowa niby-dzwignia, ktora jednak nie chce zbytnio manewrowac, zeby nie
> uszkodzic procesora. a moze ten wentylator jest na klej, i co wtedy ?

Ja tez mam cooler Spire kupiony niedawno. Niestety sprezyna (ta blaszka
niklowana)
nie ma spotykanego w innych coolerach ruchomego klipsa. Problem jest nie
tylko z zdejmowaniem
,ale i z zakladaniem. Najlepiej wyjac plyte z komputera razem z coolerem
,polozyc wszystko
na rownym ,w miare twardym podlozu ,a nastepnie srubokret ,o koncowce ok.
4mm ,wlozyc
do miejsca w sprezynie obok jednego z zaczepow (tego wiekszego pozaginanego)
i z wyczuciem
przycisnac i odsunac zaczep od Socket`a. Lepiej podczas tej operacji
uwazac i zrobic to w miare
szybko i delikatnie ,bo cooler trzyma mocno i mozna uszkodzic plyte i
procesor.
Zycze szczescia (bedzie Ci potrzebne :) )

 Pozdrawiam Michal.