Re: win95.CIH.1003

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 08:07:29 MET DST

Użytkownik Krakus <jangol_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ocnnb$1ps$1_at_news.tpi.pl...
> U mnie podobnie padał bios, programowanie biosu w programatorze i znowu
> chodzi bez problemu. W Krakowie jest taki punkt gdzie robią to na
> poczekaniu.

no spoko a najlepiej kup nową płytę !!! - co za pomysł !

skoro czyta FDD i odpala system z dyskietki !! to znaczy ze maz awaryjny
tryb BIOS'u - a to wystarczy aby wgrac nowy BIOS !!!!!

jeśli nie to będziesz musiał przełożyć kości do innej płyty i na niej wgrac
!!
w razie potrzeby po szczregółu na priv !