Problem z dyskiem

Autor: WeSuŁ (wesul_at_hoga.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 01:11:00 MET DST

Witam!
Mam problem z moim dyskiem, pożyczyłem go jednego znajomemu (a właściwie
byłemu znajomemu :-)) i jak go dostałem spowrotem to się dziwne rzeczy
zacznają dziać. Ale od początku, na tym dysku miałem jakieś filmy których
(po oddaniu) nie udało mi się odczytać. Sformatowałem go, ale pojawiły się
bad sectory (wcześniej ich nie było). Usunąłem i na nowo założuyłem partycje
i sformatowałem po raz drugi. Niby wszystko ok, bady znaiknęły wszystko gra.
Ale nagrałem na nich trochę rzeczy i zacząłęm egzystować przy kompie, po
siakiś 4 godzinach chciałem odczystać wcześniej nagrane dane a tu
niepodzianka - krzaczki jakieś mi wyskakują i czywiście z programów nici.
Mniejsza o dane, ale czy można ten dysk jeszcze jakoś reanimować? HELP!!!

--
Pozdrawiam WeSuŁ