Re: Problem z bootowaniem z CD

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 23:59:26 MET DST

Korvin wrote:

> Komp nie chce bootować z płyt.
> Może ktos wie co na to poradzić?
> Płyta Abit BH6, dwa CD-ROMy
> (na pierwszym IDE slave nagrywaka TEAC,
> na drugim IDE master DVD LG).
> Oczywiście w biosie ustawiłem, próbowałem też
> bootować z obu napędów, nie działa.

U mnie działa bez problemu, ale MUSI być:
 - włączone automatyczne wykrywanie dysków (tych, gdzie są CD-ROMy)
 - włączone bootowanie z CD-ROM (sekwencja botowania)
Po takim zabiego u mnie bez problemu bootuje tylko z pierwszego
napotkanego CDka -> u mnie to też nagrywarka TEAC, ale na IDE1-slave,
bo dla CD-ROMu (IDE0-slave) wyłączyłem wykrywanie dysku ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|