Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Dariusz Wawreniuk (darwaw_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 00:14:56 MET DST

Ja tez cos powiem....

Dopoki mam radiator na procku, a mam ogromniasty, niemozliwe jest spalenie
mojego AMD TB 1 GHz. Nawet jak (tfu) padnie mi wiatraczek CPU, to i tak BIOS
natychmiast wylaczy mi kompa (mam wlaczona opcje natychmiastowego shutdown-u
w razie dwoch sytuacji: zatrzyma sie wiatraczek CPU, lub temp przekroczy 80
C). Wiec nie widze tu absolutnie zadnego problemu. O co Wam chodzi Panowie?
A radiator sam z siebie nie odpada, nie slyszalem o takim przypadku....
Darek