Re: ECS K7VZA i win2k

Autor: tfidecki_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 20 Sep 2001 - 23:03:45 MET DST

> Witam
> (3.2b)
> Szczegolnie
> [CIACH]
> Mam podobny problem, komp zwiesza sie losowo, nie tylko przy kopiowaniu. Tak
> po prostu staje i koniec, tylko twardy reset. Dysk sprawdzilem Nortonem i
> windowsowym scandiskiem, pamieci memtest-86-wszystko ok, Bios na default i
> dalej to samo.
> Sprzet ECS K7VZA ver. 3.2, D750, 128 ram-100, Win2k 5.00.2195 ViA4in1 4.32
> Ogolnie dziala stabilnie oprocz tych zwieszen.
> Jakies sugestie?

> [...]

Chyba sobie poradziłem, bo od wczoraj żadnego zwisu mimo intensywnego obciążania
dysków.
Zrobiłem jak niżej (kolejność przypadkowa):

1. Zmiana bios-u na 3.2e
2. Instalacja najnowszego 4 in 1 (v 4.33 - na 4.32 jeszcze mi sie wieszal)
3. Instalacja patcha (zmiana wpisu w rejestrze) na athlony do win2k (szukaj pod
hasłem athlon na support.microsoft.com)
4. Instalacja innego niż standardowy drivera do karty sieciowej
5. Instalacja SP2 do win2k

Nie mam pojecia co ostatecznie pomoglo, ale jest efekt.

Tomek