Sieci IP i takie tam...

Autor: Vhisper (Vhisper_at_poland.com)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 22:20:22 MET DST

Jestem podlaczony do sieci (korbank) ale nie place i zablokowali mi
ip albo caly protokol tcpip. Mam ip serwera osiedlowego czy moge jakos
go odblokowac program "hacerski" czy telnetem jakos zhaksowac zeby
siec dzialala (internet o kant dupy rozbic). ipx dziala ale widze tylko
uzytkownikow z mojej bramy - a osiedle jest duuuuze.
czy sa sposoby aby siec dzialala (haksowanie korbanku nie jest dobrym
pomyslem) (szczeze mowiac watpie czy to jest mozliwe)