internet w dialogu

Autor: ogr00 (ogr00_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 22:21:32 MET DST

Mam problem z polaczeniem internetowym w dialogu. I nie wiem czy jest
to wina mojego sprzetu. Transfer jest okolo dwoch razy mniejszy niz
powienien byc czyli gdzies w okolicach 2,5 do 3,5 kb/s. Przez jakis
czs bylo normalnie teraz znow jest zle. Kozystam z modmu Pentagram
Omen i w2k, cel433 i plyta abit bf6. Testowalem jeszcze Zoltrix
Phantom i nie bylo lepiej. Jesli ktos spotkal sie z takim probleme
bylbym i moglby mi cos poradzic bylbym bardzo wdzieczny.

opr00