Re: Problem z Gforce 2MX 400 + TV out

Autor: Karol (tau_at_poland.com)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 21:55:32 MET DST

Te okrągłe to s-wideo, podłącz do tego - lepiej widać.
Musisz mieć taki kabel, dobrze jak w telewizorze masz takie same gniazdo.
Jak nie masz to stosujesz przejściówkę.
Taki kabel można kupić, ja kupiłem 5 metrowy i widać dobrze.
Razem z karta nieraz dają ale w zasadzie jest on krótki i nie starcza do
telewizora.
Musisz zainstalować oryginalne sterowniki, wtedy we właściwościach będziesz
miał zakładkę do uruchomienia obrazu na telewizorze.
Ewentualnie pobierz i wypróbuj programy do TV na stronie
http://come.to/tvout
Za ich pomocą na pewno uda Ci się pooglądać filmy na telewizorze.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
 Karol