Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Sebastian Kaliszewski (Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:47:45 MET DST

"Dzik" <piotrek_at_optimedia.com.pl> wrote in message

> Jednak nie przeprowadzili testu z zatrzymanym wentylkiem. Jestem ciekaw
czy
> Athlon sie spali, jesli temperatura bedzie rosla wolniej.

Z tego co wynika z postow na roznych grupach i BBSach to TBird moze ale nie
musi ulec zniszczeniu -- tak czy sioak jest to bez klebow dymu. To zalezy od
plyty czy wylaczy sie automatycznie bez udzialu software-u. Z Athlonami MP
czy majacymi sie pojawic w pazdzierniku XP (jedno i drugie rdzen Palomino)
powinno byc chyba jeszcze nieco lepiej.

pzdr

--
                              Sebastian Kaliszewski