Re: pc speaker

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 17:09:09 MET DST

"Radkins" <radkins1_at_wp.pl> :

>czy ma ktos do tego sterowniki do windy? pamietam ze kiedys takie byly i
>pozwalaly na np. odgrywanie przez speakera komunikatow winzgrozowych

1) NTG!
2) byly ale niestety system sie "zatrzymywal" na czas
odgrywania wave'a /i tylko wave'a/; takie zamrazanie systemu nie bylo ciekawe;
3) wpisz w necie pc-speaker do np. www.google.com i wjo; plik
lezy na pewno na stronach microsoftu; bo jest to driver
microsoftowy /mam gdzies na hdd zajmuje 7kB jak poszukam moge wyslac/;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \