Re: AsusA7M266 + Athlon 1,4 PORATUJCIE

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:13:07 MET DST

Użytkownik Sławek <climber_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9o8joq$dtg$1_at_news.tpi.pl...
> zgodziłem się koledze złozyc kompa
> długo się zastanawialiśmy czy ma to być
> P4 czy Athlon w koncu doszedłem do wniosku
> że płyta na AMD761 będzie bardziej przyszłościowa
> no i będę tej dezyzji żałował chyba do końca życia
> jak mine ktos nie poratuje
>
> sprzęt jest taki:
> płyta gł. AsusA7M266 na AMD761
> Athlon 1,4
> 128 DDR
> GeforceII MX 400 64 MB
> DVD Toshiba 16x
> oczywiście po zainstaowaniu Win98
> na czysty system wgrałem
> 1. Via 4 in v. 4.32

Qrde :), to jest dobre ...
Miałeś zainstalować tylko sterowniki do kontrolera dysku
IDE (via686B) a nie całego via packa-mostek północny
to przecież Amd761 ;)

Niezbędny jest reinstall systemu bez via4in1

> 2. AMD Miniport Driver
> 3. USB patch for AMD K7
> 4. detonatory
> 5. directx 8.0
>

> problem leży chyba w AGP
> nie można uruchomic żadnej gierki, nie
> chodzi żadne demo NVidi albo wyskakje
> blue screen albo totalnie się wiesza
> sprawdzałem na Win98OSR2 i na Win98SE
> i ciągle to samo
> nie ma konfliktów IRQ ani I/O

Zacznij od załadowania w biosie optymalych ustawień
a później dopieść trochę opcje pamięci tzn. ustaw taki
cas jakie mają pamięci na naklejce, timing lub coś podobnego
daj na początek na normal.
Wyłącz dla AGP fastwrites oraz tryb x4.

PeJot