AGP 1x czy 2x?

Autor: TeadyBeeR (teadybeer_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:06:50 MET DST

Ostatnio odpalilem program SiSoftSandra i ku memu zdumieniu zauwazylem,ze
mam ustawione AGP 1x.Moja plyta (wg. instrukcji) obsluguje tryb 2x i
podobnie karta graficzna.
Probowalem w programie Power Strip zmienic te wartosc na 2x ,ale dostalem
komunikat,ze karta graficzna obsluguje,ale plyta gloowna nie i mam zajzec do
BIOSu lub zmienic or sth.
Zagladam do BIOSu i nigdzie nie widze opcji zmiany ustawienia AGP na 2x.
Albo ta opcja jakos dziwnie sie nazywa,albo potrzebuje upgrade'owac BIOS.
I tu mam prosbe do Was.Albo niech ktos sprobuje mi powiedziec na odleglosc
jak zmienic to w biosie(Award) lub skad moge sciagnac BIOS do plyty firmy
Clayton (chipset VIA Apollo MVP3).Z gory dzieki.