Re: Monitor LCD

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 17:45:30 MET DST

Użytkownik "Białko" <srad750_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam monitor 19" ale myślę czy nie lepiej będzie jak go zamienię na
> LCD 15". Głównie siedzę w necie, czasami w coś zagram. Od monitora
> CRT boli mnie łeb po całym dniu i ciekawi mnie czy zakup LCD to zmieni?
> Ta 19" którą mam też nie jest najgorsza 1024x768/100Hz.
> Czy w moim przypadku wymiana będzie dla mnie korzystna? Chodzi
> mi głównie o zdrowie.

Witam, ja dokonałem parę miesięcy temu odwrotnej zmiany i jestem zadowolony
chociaż czasem żałuję, miałem
LG 570LS lcd 15" jak go kupowałem to kosztował 5200pln, a zmieniłem na LG
flatron 915FT plus.
Na lcd grało się całkiem znośnie praca w internecie to prawdziwa przyjemność
ale np oglądanie filmów na dvd
mijało się z celem, aby była dobra jasność to znowu czarny kolor był szary i
nierównomiernie szary,
pozostawały cienie w czasie szybkiej akcji...itp. Jak grasz czasami to jest
to dobry wybór, ja zmieniłem główne ze względu na
wielkość ekranu. Lcd ma jeszcze wiele zalet np. nie zajmuje tyle miejsca, a
to co najbardziej dobija w lecie to
jest to że crt 19" to prawdziwy grzejnik a lcd był lekko ciepły....

--
Pozdrowienia...
Admin66