Re: Monitor LCD

Autor: Mariusz Jankowicz (mariusz_at_entropia.com.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 15:44:48 MET DST

"Białko" <srad750_at_wp.pl> wrote in message news:3ba9e19b$1_at_news.vogel.pl...
> Witam.
> Mam monitor 19" ale myślę czy nie lepiej będzie jak go zamienię na
> LCD 15". Głównie siedzę w necie, czasami w coś zagram. Od monitora
> CRT boli mnie łeb po całym dniu i ciekawi mnie czy zakup LCD to zmieni?
> Ta 19" którą mam też nie jest najgorsza 1024x768/100Hz.
> Czy w moim przypadku wymiana będzie dla mnie korzystna? Chodzi
> mi głównie o zdrowie.

Mysle, ze jesli chodzi o zdrowie to nie zaszkodzi, a raczej pomoze. Jesli
jednak chcialbys na nim grac, to moze byc ciezko. Mialem kiedys Fujitsu i
niestety byl zbyt wolny na takie rzeczy. Byc moze sa lepsze, w kazdym razie
jesli Ci na tym aspkcie tez za;ezy to wyprobuj najpierw...

Popzdrawiam,
Mariusz