Re: Monitory LCD kontra zwykly- co lepiej ?

Autor: Rafał Lipski (anty_at_spam.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 13:37:42 MET DST

Pewnego pięknego dnia Sebastian wystukał(a) na klawiaturze:

> Pytanie kieruje do uzytkownikow monitorow LCD.
> Mam na wzgledzie glownie komfort pracy, wplyt monitora na oczy i ich
> zmeczenie w przeciwienstwie do zwyklych monitorow.
> Jak wiadomo w monitorach LCD nie wystepuje promienowanie.

> Mam do wyboru monitor sony F520 21' lub jakis LCD... oby tylko nie 15
> calowy.

Ja mam w pracy 3-letni już Liesegang MX 1500 15' i muszę stwierdzić że obraz ogólnie nie jest
zły ale wiadomo że zmiana kąta patrzenia znacznie wpływa na to co się widzi, dalej, wiadomo
też że jeśli na panelu który ma rozdzielczość 1024x768 wyświetli się mniejszą to wtedy już
widać niedoskonałość LCD (mnie osobiście to strasznie wkurza) ale są i zalety oczy się nie
męczą. Osobiście do domu bym sobie nie kupił, mam w domu NEC-a FE700 z którego jestem bardzo
zadowolony. Aaaaa, byłbym zapomniał, jeżeli natomiast chodzi o geometrię obrazu to panel jest
idealny :)))

Pozdrawiam, Lipa
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"