Re: Odp: sterowniki do 3com modem

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 13:13:00 MET DST

On Thu, 20 Sep 2001, GS wrote:

> Użytkownik Darek <darek_at_biuinf.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9oa7qo$pk8$1_at_news.tpi.pl...
> Nie
> >

> Witam
> A szukales na stronie www.usr.com
> GS

Nawet jak szukal, to nie znajdzie. Zgodnie z nalepka na modemie gwarancje
i pelna obsluge przejmuje firma sprzedajaca komputer z tym modemem. 3Com
nie przyznaje sie do niego na swioch stronach.

A sterowniki mam :)))
Ale komplet zajmuje 3.3 MB wiec chetny niech napisze na priv czy jego
skrzynka przyjmie taka ilosc. Wersja pod jeden system ma 850 kB. Mam dla
9x, 98 SE, ME, 2K

Pozdrawianko!

A.S.