Trudne uszkodzenie plyty !!!

Autor: Mirek (mirekl_at_servodata.com.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 12:35:20 MET DST

Witam
Co najlepej zrobic aby uszkodzic plyte glowna tak aby serwis nie
zorientowal sie ze jest to uszkodzenie z winy uzytkownika i wymienil mi ja
na nowa. Mam plyte Asusa ktora ma bardzo wredne uszkodzneie ktore ujawnia
sie sporadycznie - serwis za kazdym razem twiedzi ze plyta jest dobra i
zwraca mi ja podczas gdy ja jestem pewien swojej racji (zajmuje sie
komputerami na codzien).

Mirek