pomocy!!!

Autor: qcioo (zaj_at_wka.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 09:24:35 MET DST

Witam
Na wstępie mój sprzęcior: D700 (7x100), Abit KT7, 128MB (NEC,
przypuszczalnie 100) +256(133), Asus V7100 GF2MX, SB128, WD 45GB
To i tak, chciałem to trochę rozruszać a że nie chciało mi się domalowywać
niczego na L1 to wziąłem się do podciągania magistrali. Najpierw ustawiłem
110/36 - system poszedł, wszystko spoko, 3D Mark 2001 dał nawet o 200p
więcej tylko jak odpaliłem maxa payna to na ekranie zobaczyłem jakieś takie
pojawiające się i znikające białe plamy. Niestety w project IGI było też
źle - robily się takie krzaczki już w menu. Pomysłałem że to kraficzna
wymięka więc ustawiłem 115/33. System znowu ładnie poszedł, 3D Mark dał
mniej punktów ale to zrozumiałe niestety problem w tych 2 grach nie zniknął.
Będłc już święcie przekonanm że to proc podniosłem napięcie do 1,65 (VHM
pokazał 1,72 ale to ok bo zawsze pokazywał 1,68 :/ ). No i blada pupa bo to
nic nie dało.
Jak by ktoś spotkał się z czymś takim i miał jakiś sposób na rozwiązanie to
byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

pozdroofka
Paweł

qcioo