HOT-Shuttle i jej cooler

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 07:26:29 MET DST

Witam,

Rozgrecilem (tj. odczepilem) od plyty Hot-Shuttle jej firmowy
cooler na chipset Via KT266 i zdziwilo mnie to, ze byl przyklejony
na samoprzylepna obustronna tasme. Czy w ogole cos przez nia
przechodzilo? Sam radiatorek byl taki malusienki pod wiatraczkiem
ze smiechu warte, poza tym w teperaturze pokojowej nie byl nawet
chlodny a letni - smiechu warte ;-) Nie wiem po co instalowali cos
takiego z wiatrakiem zamiast cos minimalnie wiekszego i normalnego
ale bez wiatraka - tak tez zamierzam zrobic. Podobna sytuacja jest
pewnie na wszystkich innych chipsetach z wiatraczkami :)

Pozdrawiam
Piotrek