BINGO - Dziala!!! Biosy AMI sa Super !!!

Autor: PiLen (parot_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 13:55:01 MET DST

> może wystarczy http://bios.help.pl/linki/programowanie.html?

Biosy AMI sa super !!!

cyt. http://bios.help.pl/recover.html

"Jeżeli jesteś szczęśliwym posiadaczem komputera z AMI BIOS-em, pomóc może
mała sztuczka. Zmień nazwę oryginalnego pliku BIOS-u na amiboot.rom
(oczywiście, na innym, sprawnym komputerze). Następnie uruchom niesprawny
komputer i podczas startu wciśnij jednocześnie klawisze [Ctrl] i [Home]. To
polecenie każe szukać BIOS-owi na dyskietce pliku amiboot.rom i nadpisać nim
obecną zawartość."

To naprawde dziala !!!

Dzieki wszystkim za pomoc!
Pozdr.