Re: gry

Autor: Michał (mzabiegly_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 22:07:50 MET DST

Sorry nie zauwazyłem ze to było az takie "ciezkie". Poprostu dla mnie jest
to bez roznicy czy post ma 1 kb czy 100 kb. Obiecuje ze na wzglad modemowcow
bede przykładał baczniejszą uwagę do "wagi" plików (zarowno swoich jak i na
te na ktore odpowiadam :)

Z pozdrowieniem, Michał Zabiegły
mzabiegly_at_wp.pl www.oldcomp.3d.pl
GG: 309411