Re: Creative 3D Blaster GeForce2 MX

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 15:45:43 MET DST

Użytkownik "januszek" <januszek_at_anty.spam.rubikon.pl> napisał

> Mam takie cudo Creative 3D Blaster GeForce2 MX. No dziala ladnie ale
> chetnie bym czestotliwosc podkrecil. Problem w tym, ze na chipie nvidii
> nie ma chlodzenia - pytanie - jak i o ile moge podkrecic ta karte?

Kręcenie Mxa nie daje aż takich rewalacyjnie wyższych wyników. Nie wiem czy
to ma sens!
Chyba po to by w 3DMarku mieć kilka pktów więcej.
Sam mam Leadteka GF2 MX z coolerem i pierwszy dzień kręciłem, Później
odpuściłem. Chociaż pracował 208/208 stabilnie.
Wychodzę z założenia - brakuje mocy kup nowy nie kombinuj!
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm