Re: Co myslicie o drukarkach Kyocera?

Autor: Marek Hołoński (bomar_at_unet.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 16:29:20 MET DST

Wogóle Kyocera to są to nowe urządzenia i dlatego mają coś co nas zaskoczy.
Ale największe zaskoczenie dla mnie to to że bębny drukarek Kyocera potrafią
do 3 razy więcej czasu bezawaryjnie pracować niż podaje nominalnie
producent.

Poza tym cicha , dość szybka , napewno tańsza niż Hpek przy zakupie i w
póżniejszym okresie eksploatacji.

Wadą lub może i zaletą zarazem Kyocery , są zaniżone parametry producenta co
do efektywności eksploatacji.