Re: Monitor Samsung IFT 900

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 15:49:00 MET DST

"Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote in message

> Nie wiem skąd masz te ceny, ale wiedz, że stawiając np. czteropak piwka
> koledze z firmy komputerowej będziesz miał ten monitor o 300 zł taniej
> (Action - 1550 zł brutto).
> I na pewno starczy na dysk ;-)
>
> Inne monitory też wyjdą tanie po odjęciu narzutu sklepowego.

no ja te ceny biore z cennika komputronika, i zdaje sobie sprawe z tego, ze
sa przegiete, ale korzystam z nich tylko i wylacznie w celach orientacyjnych
i porownawczych. 950p+ moge miec za 1740.. i pewnie moglbym miec nawet o 100
taniej w innych sklepach, ale tu bede mial pewna i dobra gwarancje i
pogwarancje ;) , ale sprobuje pogac...
i moze bym sie zdecydowal (oczywiscie sprawdze wybrany egzemplarz..) ale
chcialbym miec 1280*1024*100hz... czy za ta cene nie mam szans??? a co
sadzicie o magu 810FD??? sproboje sie dowiedziec za ile moze byc tam gdzie
go chce kupic, bo 2100 to troche duzo....

jak na razie moje typy to econo: samsung 950p+
do obejrzenia lg 915ft+
i (majac w perspektywie miesiac o chlebie i wodzie) - mag 810FD