Re: Polaczenie 2 komputerow

Autor: Stefan Olszewski (zobel_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 04:16:12 MET DST

> jest dorogi :)
> i ma elektronike na kablu ----------[el]-------- zgrubienie + drivery na
CD,
> najlepsze sa sieciowe 100mbit

Czy pisząc "zgrubienie" masz na myśli filtry przeciwzakłóceniowe?
Ja mam dwa takie "zgrubienia" na jednym kablu, które są zwykłymi filtrami.
Mam wątpliwości co do elektroniki na kablu. 100 PLN-ów za CD z softem to
IMHO, przesada. Ja mam kabel na LPT(za 10 PLN)i jestem zadowolony ale zanim
wydam złote na karty sieciowe chciałbym pobawić się transmisją na USB.

Pozdrawiam
Steol