NIetypowy problem z komputerem !!!

Autor: xochman (xochman_at_yahoo.com)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 13:22:21 MET DST

Mam tak nietypowy problem i wyczerpaly mi sie juz koncepcje jak sie go
pozbyc. Mam komputer o konfiguracji:
- plyta gl. Abit BX 133 Raid
- procek Celeron2 600MHz
- grafika Riva TNT 16MB
- dzwiek 128 SB
- cdrom TEAC W58E i LG 8521B
- hdd IBM 40GB serii ericsson
Problem jest nastepujacy:
Wczesniej mialem dysk twardy IBM 46,1 ten z wadliwej serii, popsul sie i
wymieniono mi go na wyzej wymienionego IBM'a 40 GB. Po wymianie dysku
pojawil sie problem, ze regularnie co 3-4 godziny restartuje mi sie
komputer, tak sam z siebie.
Sprawdzalm juz chyba wszystko, pozostalo mi chyba jedynie ponowne
zainstalowanie WinME, bo nie mam juz innego pomyslu.
Bardzo prosze o ewentualna pomoc.
--------
xochman