CUSL2 i FAST WRITES

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_poczta.arena.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 11:45:39 MET DST

Mam takie oto pytanie:
czy na plycie ASUS CUSL2 mozna uaktywnic opcje FAST WRITES dla obslugi AGP?
Nie udalo mi sie takiej opcji uruchomic dla karty GTS PRO firmy Winfsast (a
ona moze pracowac w tym trybie na 100%).
Detonatory najnowsze of course.
Probowalem wlaczyc te opcje przy uzyciu NVMAX (niby sie wlaczyla), ale
SISOFT SANDRA 2001TE wskazuje, ze tryb ten nie dziala. Power Strip
potwierdza, ze karta obsluguje ten tryb, ale nie obsluguje tego plyta.
Stad pytanie, czy CUSL2 nie obsluguje tego trybu, czy jakos to mozna
uaktywnic?
Bios najnowszy OFICJALNY (1009), jest jeszcze beta nowsza, ale nie
wgrywalem.
Przy okazji ktora opcja w biosie jest bardziej wydajna: Video Memory Cache
Mode: (UC lub USWC) - kto pomoze mi rozwinac te dwa skroty?

--
Pozdrawiam
*** Michał Tomaszewski ***