Re: ISDN

Autor: _darios_ (darios_at_interia.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 12:45:41 MET DST

Witam

> Mam zainstalowany modem ISDN, chodzi mi on jednak tylko na jednym kanale
(64
> kb).
> Potrzebuję porady jak skonfigurować to dziadostwo aby "odpalić" oba kanały
> jednoczesnie ???

Jesli to jest tzw. przekladka z Dialogu (biala) NT1+2a/b+V.24
i system w2k/NT to tak wlasnie ma byc ... tzn. system pokazuje
64Kbps (np. win98 pokazuje 128Kbps) ..
drugi kanal podnosi sie po "wypelnieniu" pierwszego - tak napisali
mi na grupie pl.misc.telefonia.isdn (zajrzyj tam i poczytaj - wiele osob
ma ten problem)
aha , i jeszcze jedno - warunkiem korzystania z dwoch kanalow przy
tym urzadzeniu (NT1...) jest zainstalowanie stetownikow MML
(i wskazanie ich w systemie jako domyslne) - pisze w instrukcji
Pozdrawiam

_darios_