NO JAKI W KONCU TEN MODEM KUPIC ! :)))

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 11:16:56 MET DST

Witam.
Nie znalazlem nizej nic na ten temat co by mi pomoglo, wiec pisze.

Mam teraz Zoltriv FMVSP 33,6i na ISA :))
Jestem na jakiejs centrali cyfrowej, wiec linie mam super.
chce go zmienic na jakis 56.6kB a ze przywiazalem sie do Zoltka,
to sie pytam, czy sa ok. Bo chyba jesli chodzi o szybkosc sciagania
itp.to w zasadzie wszystko jedno. Wszystko jedno przy modemach
do 100-150zł :))) oczywiscie.

Podobno wyszedl jakis nowy model zoltrixa. Wlasnie go w sklepie
spisywali na stan. Chyba Scorpius 56K albo Tucana 56K

Nie interesuja mnie jakies faxy, i inne badziewia. Szukam szybki modem,
ale za niska cene, bo drogi i tam mi nic nie pomoze.

dzieki