RAM 100 i 130 na ABit BE6

Autor: :a (inprogress_at_itt.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 11:00:28 MET DST

czesc,

ma problem, swego czasu zaopatrzylem sie w kompa z plyta glowna ABit BE6 (na
tamte czasy byl to pelen wypas ;) - na poczatek dalem sobei 128RAM'u - wtedy
wszystko chodzilo na magistrali 100Hz - wiec taka tez mialem kosc RAM...
teraz chcialem w zwiazku z cenami dokupilem sobie druga kosc 128 RAM ale 133
Hz - myslalem ze skoro plyta chodzi na 100Hz to wszystko bedzie OK i ta kosc
tez bedzie chodzic na 100Hz. Tyle ze po wlozeniu wszystko zaczelo sie
kaszanic... co chwila jakies bledy windows'a --> program error itp. wyjalem
nowa kosc = wszystko gra i buczy...

w zwiazku z tym pytanie: co mam zrobic ? Czy upgrade BIOS'u pomoze ? na
stronie ABit'u nic wszak nic nie pisza o tym zeby ktorys upgrade mial cos
wspolnego z pamiecia... czy moze to kosc jest walnieta (mam jeszcze
gwarancje wiec jakby co moge oddac...)

z gory dzieki za jakas pomoc...

pozdr
:a