Re: magnetofon --> pecet

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 23:06:14 MET DST

"Zibi \(the Moose\)" <lutomski_at_mentor.edu.pl> :

>Podpisując się jako "Zuul" <gpacan_at_poczta.onet.pl>, w przypływie

>Normalnym kablem audio na wejście Line IN karty muzycznej.
>Ja mam kabel cinch/mini-jack i tak nagrywam muzę do kompa.
>IMHO nie ma innej możliwości. Kabel standardowy 1,2 mb
>kupiony za parę złotych w ..... a nie powiem, bo będzie reklama ;-))
>BTW w drugą stronę to samo Line OUT --> IN w magnetofonie.

dodatkowo mozesz zainstalowac sobie soft do sciagania szumu z
utworu i sciagnac profil "niegrajacego" wejscia; i oczywiscie
upewnij sie ze twoja karta muzyczna jest dobra; czesto szum
powoduje mierny wzmacniacz sygnalu na karcie /np. u mnie na diamond s90/;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \