Re: Monitor 17" HIGHSCREEN MS-1797 DX

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 20:43:43 MET DST

Użytkownik "Libido" <libidek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupic tani monitor 17'. Co sadzicie o modelu z tematu ? Dostepny
> Vobisie.

czy nie lepiej najpierw przejrzeć grupę? Już o nim trochę pisałem...
Nie polecam tego modelu. Oglądałem kilka egzemplarzy i nie podobał mi się
m.in. pewien efekt widoczny np. przy rozdzielczości 1024x769_at_100Hz - poproś
niech Ci pokażą, to pewnie zauważysz na całej wysokości ekranu cienkie
poziome linie. Poza tym obraz jest trochę nieostry - chyba lepiej dopłacić
trochę i kupić choćby Samsunga 755DF - może parametry minimalnie gorsze
(tzn. częstotliwość odchylania poziomego) ale obraz lepszy.
No ale to już Twoja sprawa - obejrzyj go dokładnie (sprawdź przy 100Hz!!!) i
zdecyduj.