Re: problem z nagrywarką!!!!!!!

Autor: barnow (barnow_at_viper.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 22:41:29 MET DST

Witam!

Mam podobnego zloma :-( Ten objaw (nagrywanie tylko CD-RW, to jeden z krokow
do totalnego padu nagrywarki. U mnie tez tak bylo. Najpierw dalo sie nagrac
niektore CD-R, potem CD-RW, na koncu juz nic :-((( Troche pomaga czyszczenie
lasera, ale jest to poprawa na krotka mete (1 czy 2 miesiace pochodzi i albo
znowu bedziesz czyscil laser, albo nici z nagrywania). Po chyba 6
czyszczeniu juz mi nic nie nagrywa... Uciekaj z nia jak najszybciej!

    barnow