Re: Nagrywarka i naped DVD w jednym (COMBO)

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 22:30:04 MET DST

"Maciej Nowak" <novaxim_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik Wojtek <piacho2_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:9o7jha$oks$1_at_news.lublin.pl...
>
> Wady:
> Jak padnie to wszystko.
> Może być wolniejsze od samego CD.
nagywarka jest wrazliwa na kurz, przez co takie kombo uzywane jako cdik
dlugo nie pochodzi
duza ciezka glowica nagrywajaca latajac po plycie badziej daje w kosc
mechanizmom,

> Zalety:
> Cena.

hmm nagrywarka *16 <600 zl np teac - dobra i trwala
dvd *12 < 300 zl lg jak chcesz oszczedzac, a jak chcesz miec na
dlugo to toshiba za 350
combo cdr *12 dvd * 8

> Cichsze od samego CD.
nie wiem, nie sluchalem, ale pewnie masz na mysli to, ze nie slychac latania
glowicy, bo prawda ze wieksza ciezsza, to i lagodniej lata

> Brak kłopotów z podłączeniem urządzeń UDMA i tych na PIO na jednym kablu.

no moze i beda problemy z kopiowaniem cd2cd z max speedem, ale na kombo
bedzie jeszcze trudniej ;)