Re: Monitory CTX seria Ex

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 21:26:52 MET DST

Dnia Mon, 17 Sep 2001 23:30:08 +0200, McCrow napisał/a :

>Witam!
>
>Wie ktoś czyje kineskopy siedzą w tych CTX-ach?
>Czyżby Dynaflat Samsunga?
>Na stronie CTXa jakoś nie mogę nic o tym znaleźć.
a jakie to ma znaczenie ? :))))

>A może ktoś ma (testował)
>- CTX 17" EX 710F
>lub CTX 17" EX 700F
>chętnie wysłucham opinii
>DZIĘKI!
Mam EX710F od 2 miechów, dostałem go w ramach wymiany gwarancyjnej
modelu VL710T (od serwisowców słyszałem, że awaryjność serii eX jest
znacznie mniejsza od serii VL, w której padały jak muchy przetwornice
:) bez możliwości wyboru i przetestowania mimo to wrażenia są
pozytywne - obraz (na codzień używam 1152x864_at_100Hz) jest wyraźny,
kolory sa przyzwoite. W OSD można dość dobrze wyregulować drobne
deformacje.
Za tą cene to całkiem przyzwoity monitorek, zobaczymy jak sobie
poradzi z upływem czasu :))) Jeśli miałbyś wybierać między 700 a 710
to nie zastanawiaj sie, dołóż te parę złotych, kineskopy te same, ale
wyższe odświeżanie przy 1024x768 się przydaje :)))
Pamiętaj tylko aby przetestować wybrany model i to we wszystkich
rozdzielczościach, najlepiej nokia monitor testem.
Zresztą wszystko jest kwestią szczęścia :))))

pozdro

--
KRiZBi