Re: co to dokladnie znaczy synchroniczne asynchroniczne ?

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 20:28:26 MET DST

hey

Radoslaw Sokol wrote:

> Olej słowa "asynchronicznie" i "synchronicznie", bo nie mają tutaj
> po prostu sensu. Ważne jest to, że na jednym ustawieniu pamięci
> pracują z częstotliwością FSB, a na drugim z częstotliwością AGP.
> W obu przypadkach pracują synchronicznie, bo SDRAMy nie mogą pracować
> asynchronicznie :)

Hmm, ale jeśli będziemy mieli częstotliwość taktowania procesora 100MHz,
to jeśli pamięci pracują na 133MHz, to będzie można to określić jako
pracę asynchroniczną względem procesora, prawda?
No i pierwszy raz słyszę żeby pamięci pracowały nie z FSB, ale z AGP!
Chyba mam jakieś braki... oj niedobrze...

--
Adam Czajka