Re: ATC6230 i USB - problem wyprowadzen

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 18:13:11 MET DST

Użytkownik BPawel <flx_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9o3db3$mpd$1_at_news.onet.pl...

> Tak tez uczynilem. I co sie okazalo?
> Rzeczywistosc odbiega od opisu i jest nastepujaca:
>
> ____________
> |____slot1____|
>
> o o
> o oGND U
> o o S
> GND o o B
> o o
>
> Kto przerabial ten problem?

Nie podłączaj przypadkiem żadnego urządzenia bo może pójść
z dymem (rzadko się zdarzają takie płyty jak Twoja ale jednak)
Polecam ściągnięcie wszystkich nagłówków z grupy
i poklikanie na wątku <usb na starych płytach> ...

PeJot