Re: Kolejnosc partycji

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 16:08:08 MET DST

Użytkownik Wojtek <piacho2_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o7il9$ndn$1_at_news.lublin.pl...
> Witam!
> Na koputerze mam zainstalowany na stale dysk podzielony na trzy partycje
C,
> D i E. Pod litera F znajduje nie naped CD. Po dolozeniu do komputra
> wymiennego dysku z jedna partycja jest on widziany przez system jako dysk
D,
> a nie jako G. Glowny HD znajduje sie na pierwszym kanale IDE, CD (master)
> drugi HD (slave) na drugim kanale IDE. Czy mozna poprzestawiac kolejnosc
> partycji tak aby nowy dysk byl widziany jako G?
>
> Wojtek

Tak jeśli zmienisz typ partycji na taki, żeby był to dysk logiczny na
partycji extended, wtedy ulokuje się na końcu.
jakiś Partition Magic Ci sie przyda
Niektórzy radzili mi patent, żeby tego dysku nie wykrywać w BIOSie (ustawić
jako NONE) i wtedy WINDA powinna go zaobaczyć i ustawić na końcu, ale u mnie
to nie zadziałało i winda wogóle nie zobaczyła.

pozdrowka Anka

--
poprawny adres                                stona-at-fuw.edu.pl