ECS K7VZA i zwisy :(

Autor: Paweł Jojczyk (jojo_at_lo5.ids.bielsko.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 15:33:23 MET DST

Czesc.

  Mam plytke ecs'a na via kt133 k7vza versje 3 (ta z UDMA 100), do tego
karte PixelView GF2 mx200 dysk IBM 40GB, CD-RW TEAC 16/10/40 i Durona 800.
Caly zestaw razem z monitorem i drukara kosztowal dosc sporo wiec
oczekiwalem, ze wszystko bedzie jak nalezy. Okazuje sie jednak, ze komp
potrafi zawiesic sie nawet w najbanalniejszych sytuacjach (np. przewijanie
zawartosci okna). Kilka razy zauwazylem bledy w wyswietlaniu napisow (robily
sie szare zamiast czarne, trzea bylo je odswiezyc), ale w grach 3d grafika jest OK. Gdy nacisne "trzech kroli" TaskList sie nie pojawia, ale gdy nacisne drugi
raz komp sie resetuje (nie ma nawet niebieskiego ekranu!).
  Mam najnowsza wersje biosu (wersje "e").

  Prosze pomozcie!

Za stracony czas i pomoc z gory dziekuje. :)

--
=== JOJO ===

--
                                       === Pozdrowionka - JOJO ===