Re: dimm z simm?

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 14:37:37 MET DST

"Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> wrote in message:
> [...]

Popieram :)

> Nie tylko. Kiedys widzialem jeszcze jedna plyte to potrafiaca - nie
> Abita. Nazwy producenta nie pamietam - bo to bylo juz tak dawno temu...
> ;))

Ja znam inna - Soyo na VX. Jaki model to nie wiem, musialbym do kumpla
skoczyc... (kiedys byla _moja_).
Dziala na nim 2x32EDO i 1x64DIMM. Niestety wiekszych modolow niz 64MB nie
lyka...
Calkiem niezla plytka, twardy 30GB tez chodzi bez problemu :)) Niestety
zakres regulacji napiec skromniejszy niz w Abitach, nie ma tez szyny
83MHz...

DW