Re: Seagate 40GB 7200obr

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 13:41:47 MET DST

> Inaczej. Czym rozni sie dysk formatowany 2godziny w dosie od tego w
> kilkanascie sek w windzie w przyszlym uzytkowaniu go?

Może się czepiam, ale pod Me nie ma DOSa - w czystym DOSie (np. 6.22) nie
sformatujesz dysku na np. FAT32. A prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero pod
W2k, jak zacznie się używać NTFS5 z dynamicznymi wolumenami prostymi,
łączonymi, zdublowanymi, RAID5 itd 8-)) Sam wczoraj przez 20min. czytałem
helpa zanim zdecydowałem się na podział swojej nowej Barracudy IV 40GB.

pozdr. i sorry za OT,
CHOOCH