Re: Internet przez ISDN - Octopus Komfort

Autor: rmarszalek_at_winkhaus.com.pl
Data: Tue 18 Sep 2001 - 12:46:43 MET DST

> Czesc
> Widac ze nie masz pojecia podaj mi prosze adres strony tego dostawcy.
> Tak naprawde kosztoje okolo 60-90 DM. Dsl  kosztoje np: 39dm AOL 49 telekom
> plus 60 dm za isdn+T-dsl (128/768 kbit/s),  1&1  29dm 100 godzin zadarmo
> kazda nastepna minuta 0,9 pf niestety tylko T-dsl, albo bez ograniczenia
> czasowego ale tylko 2GB.
>
> pozdrawiam pawel

 Się kolego nie zrozumieliśmy. Mówiłem o wykorzystaniu kanału D, który co prawda
 nie grzeszy dużą prędkością (10kilobajtów na sekundę), ale wystarczy do
 korzystania z poczty internetowej, gadu-gadu. I ta usługa w Niemczech kosztuje
 około 10-20DM. W Polsce dopiero za jakiś czas będzie można z niej korzystać.

-------
Rafał