Re: Monitor Samsung IFT 900

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 11:34:48 MET DST

Użytkownik "Bono" <holowienko_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jestem tu pierwszy raz, witam wszystkich i proszę o poradę co sądzicie o
w/w
> monitorze
> Z góry dzięki
> Bono

Czesc

Tak sie sklada ze jutro jade kupic Sony 19" CPD-E400 lub wlasnie tego
Samsunga. :))
Jeszcze sie nie zdecydowalem.
Widzialem jak oba pracuja i powiem Ci ze nie znajdziesz raczej nic lepszego
w tej
kategorii cenowej (ok 2000zl).
Sony ma (tak mi sie wydaje) bardziej ostry obraz. Jednak ma tez te pieprzone
paski.

Jak narazie po jestem bardziej zdecydowany na Sony 19" CPD-E400.
Zobaczymy jutro - dam zanc :)

pozdrawiam
Gozdek
www.cconline.com.pl