Re: DirectDraw ???

Autor: Andys (andys3_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 11:07:42 MET DST

"G." <grubasek12_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Przy odpalaniu plikow multimedialnych, gier itp. pojawiaja mi sie od
pewnwgo
> czasu takie komunikaty: Beta DirectDraw Expired. Please Update.
> Mam zainstalowanego DX81eng na Win98SE, na drugim kompie DX81eng na WinME.
> Nie pomaga zmiana DX na starsze wersje. Na dodatek Fallout Tactics Pl nie
> chce juz odpalic, nawet po przeinstalowaniu. Co jest grane ????
>
> G.
Chyba zainstalowałeś wersję beta, ograniczoną czasowo. Kiedys też miałem ten
problem. Oczywiwście DirectX nie chciał przeinstalować starszej wersji, więc
regedit, przeszukałem wszystkie stringi z wersją DX z którą miałem problem i
zmieniłem wersje na niższą. Po tej operacji głupi DX już dał zainstalować
wersję, którą chciałem.

Pozdrawiam
Andys