Re: Problem z LPT1

Autor: Sergiusz Kozłowski (SergiuszKozlowski_at_poland.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 08:43:16 MET DST

Użytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości
> jaki skaner? jestes pewien, ze oprogramowanie skanara nie
> zmienilo systemowego sterownika LPT? a jaki system?

skaner primax, tak jestem pewien, a system sprawdzony win95 ;-)

osobiscie wydaje mi sie, ze jest to raczej problem sprzetowy [z portem], ale
za bardzo nie mam koncepcji jak to sprawdzic, w ostatecznosci zbadam
napiecie na poszczegolnych pinach. Moze jednak jest jakis prostrzy sposob na
sprawdzenie portu od strony sprzetowej ?