Re: ECS K7VZA i RAM 133MHz

Autor: Nikolaj Uzunow (nuzunow_at_lucent.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 08:19:55 MET DST

dzieki Rafal,

to juz polowa szczescia.

program cpuid (chyba tak to sie nazywalo ...) tez pokazuje 100MHz dla
pamieci :-(
a benchmark Sandra (sorry!) wygenerowal taki pomiar dla pamieci, ze
zaczalem sie zastanawiac nad powrotem do mojego poprzedniego K5 166MHz /
48MB RAM :-(

moze zasugerujesz (czy ktos z szanownych grupowiczow) jakis programek
(Win, Linux) do sprawdzenia jaki tak taprawde jest zegar RAMu?

pozdrawiam,

--
Nikolaj Uzunow