Re: problem z myszka

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 08:22:05 MET DST

jar_kup wrote:

> nie wszystkie myszki psowe dzialaja na przejsciowce, najlepiej kupic
> taka do ktorej oryginalnie taka przejsciowka jest dolaczona, wiem ze a4
> tec produkuje takie myszki

Zwłaszcza jeżeli płyta nie posiada wejść PS2 to wtedy szansze na zadziałanie
przejściówki sa prawie żadne, ponieważ układy obsługujšce RS mogš wymagać
sygnałów
z zakresu poza +/- 3V, a mysz daje 0V - 5V

Ps. Nie wydaje mi się, aby zakup mychy z RS-em stanowił jakiś większy problem

Z pozdrowieniami
      Marian Guc GG:812853