problem z com'ami

Autor: Rumil (rumil_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 22:42:29 MET DST

mam plyte soltek 75kav i w szystko ladnie, pieknie chodzi, ale mam problem
z comami. Otoz mam aparat cyfrowy i zdjecia sciaga sie przez coma. Problem
polega na tym ze na moim kompie wogule nie nawiazuje polaczenia z aparatem.
Wszystko dziala gdy zgrywam na laptopa, sprawdzalem tez na innym kompie,
ale u mnie nie dziala :-(. W biosie comy mam ustawione na Auto (nie wiem
jak poprawnie ustawic recznie). Probowalem juz usowac comy zeby windwos
wykryl je jeszcze raz - nie pomaga. Problem wystepuje zarowno na com1 jak i
com2. Co moze byc nie tak???

Pozdrawiam
   Rumil